About Me

My photo
Aloha! I'll do what makes me happy...be with who makes me smile..laugh as much as i breathe & love as long as i live....

Thursday 7 February 2013

I'm Getting Married

Hellooo.... 

Setelah setahun lebih aku dirisik oleh Mr. Bunny, akhirnya tiba hari yang di nanti2kan selama ni...i'm getting married...hehehe....btw actually my target kawin wktu umur aku 25 thn...tp da terlajak smpai 29 thn lak...tp alhamdulillah mungkin ini jodoh aku yg terbaik utk aku...He's a nice person for me... 

So tarikh 19 Mei 2012 adalah tarikh yang dipilih untuk majlis pernikahan dan persandingan belah aku. Actually plan kami nk wt pada tarikh 10 Nov 2012 coz nombor tu cantik gk...101112...hehehe tp family belah Mr. Bunny especially my mother in law skang ni nk awalkan...aku lak mmg bz giler ngan study...actually tarikh kawin aku tu selepas 1 mggu aku selesai final exam....huhuuhuh mmg kelam kabut arr...mana nk pk exam..mana nk pk persiapan kawin lg...tp alhamdulillah...sumanya berjalan lancar... 

Aku ade wt sesi pre-wedding with photography Titian Songo...lokasi pre-wedding kami kt area Putrajaya jek coz kebetulan wktu tu ade Hot Ballon...so aku amik kesempatan wt our pre-wed kt situ arr... 

Ok arr...next time aku citer lg k...see ya...

No comments:

Post a Comment