About Me

My photo
Aloha! I'll do what makes me happy...be with who makes me smile..laugh as much as i breathe & love as long as i live....

Friday 15 February 2013

Friday...Check Up...


Assalamualaikum… 

Finally, It’s Friday! Everybody suker Friday kannn esp yang keje 5 hari seminggu…:D Semakin perut membesar ni, makin malas nak pegi kerja sebenarnya…tatao la nape...maybe coz arini kena minum air gula pastu amik darah lg…then check up pewot lg…pala jadi penin…tmbah lak td da termuntah gara2 minum air gula…atau mungkin sebab sekarang ni dah makin cepat letih… n akal pun tak berapa nak dapat berfungsi dengan baik makanya, bila buat sesuatu kerja tu.. Ahhh agak serabut pastu sakit kepala.. padahal kerja tu kerja senang je.. haish~ kena bertenang sebelum carry on dengan kerja-kerja tu…

Eh td aku pegi check up yang kali ke bape tah hehe. Sekarang kandungan dah 34 weeks so kenalah datang every 2 weeks. Arini punya temujanji kena minum air gula…memula amik darah then minum air gula…pastu g lak check up pewot then tunggu la 2 jam before amik darah skali lg plus dptkan result HIV…sblm ni tk wt lg HIV tu…tp sementara nk amik darah for 2nd round tu, aku mmg da penin pala..pastu pewot lak lapar coz tk leh mkn…alih2 aku da termuntah air gula tu skit kt ruang menunggu…kelam kabut aku g toilet…huhuhuh…sib baik my hubby ade…dia yg tolong carikan makcik cleaner kt klinik tu utk bersihkn lantai gara2 air gula yg aku muntahkan...dr dlm toilet tu aku dgr makcik cleaner tu bising2 tnya sapa la yg muntah ni…my hubby kata ‘My Wife’…so my hubby mintak makcik tu tolong mopkan lantai.  Tp cara makcik tu mcm tk puas ati coz kotorkn lantai kot…huhuhu…sian my hubby…nk wt cmne kn? Da nk termuntah…mana leh tahan2 kn…So my next check up will be 28 Feb 13 ni kt Klinik Kesihatan, Cheras pastu 4 March 13 lak kt HUKM….

K lah that’s all. Bye! 

No comments:

Post a Comment