About Me

My photo
Aloha! I'll do what makes me happy...be with who makes me smile..laugh as much as i breathe & love as long as i live....

Wednesday 23 January 2013

Perkenalan wit Mr. Bunny cum Merisik

Hi..

Aku tk penah cite ttg perkenalan aku ngan Mr. Bunny (da jd En. Somi da) kt korang kn...

Actually perkenalan aku ngan Mr. Bunny bermula Jul 2010 and it's just about 2 weeks jek before dia propose nk anta rombongan merisik...huhuhu awal giler..kami kenal kt company yang baru aku join 2 weeks...aku da la tk kenal dia sgt...sedangkan orang yg aku kenal sblm ni 8 yrs pun berakhir ngan kekecewaan...tup2 yg br kenal 2 weeks ni nk merisik aku...mcm2 perasaan aku rase...Aku tk bg jawapan pun kt dia samada nk terima dia or tidak before merisik tu...Aku wt istiqarah and biarkan hari2 berlalu sampai la hari merisik tiba...Dia hanya berserah pd Allah walauapapun jawapan yg akan aku bg nanti...

Segalanya berjalan lancar pada hari merisik tu...family aku ngan family dia mula beramah mesra...hehehehe...aku mmg nerves la...and tup2 mak si dia keluarkan cincin sebagai tanda merisik. Cincin tu diserahkan pd aku...waktu tu aku dalam bilik arr...and finally keputusan aku 'Setuju' untuk terima Mr Bunny sebagai tunang aku future husband.

Alhamdulillah segalanya selesai. Waktu family si dia da berangkat pulang, Mr. Bunny call aku and ckp...'Thanks coz sudi terima dia dalam hidup aku'...hehehe

No comments:

Post a Comment