About Me

My photo
Aloha! I'll do what makes me happy...be with who makes me smile..laugh as much as i breathe & love as long as i live....

Wednesday 18 May 2011

Golden Cup Cake

Alohaa...today's special...heheheh..actually pepagi td aku dh sarapan dh...pekena roti bakar...tp duk teringin la sesangat ngan sponge orange cake or mini cup cake yg jual kt kedai roti sekitar opis tu...aku bgtau la kt My Bunny yg aku tingin sesangat ngan salah satu makanan tu....My Bunny said 'Ciannyer dia...nanti kita g beli k'...Bling2 mataku...

Kedai tu namanyer Berry's....masuk jek dlm kedai tu, mata aku dh melilau mencari 2 makanan yang aku idam2kan tu...kek sponge orange tu tadak...tp cup cake tu ade :D...nama cup cake tu Golden Cup Cake...ade 4 pcs dlm satu pack tu...rege dia just RM3.40....Sedap...Try la...




Now u see it

Now u don't

No comments:

Post a Comment