About Me

My photo
Aloha! I'll do what makes me happy...be with who makes me smile..laugh as much as i breathe & love as long as i live....

Monday 16 May 2011

Banana Split ... idamankuh!

\

ni la banana splitnyer :)
ada 2 perisa taw...

Actually aku mula mengenali eskem ni baru semalam....tu pun kebetulan nmpak ade sorang budak pmpuan ni ngah khusyuk makan eskem...aku pelik sangat tgk eskem yg dia makan...dlm pale ni duk pk...asal la eskem bdk tu ade cam kulit pisang ek...sepanjang aku idup la...tk penah lg aku mkn or jmpa eskem yang ade kulit cam daun pisang ni....mmg len dr yg len la...dalam hati dh tanam hasrat...aku MESTI cari eskem ni...aku bgtau kt My Bunny yang aku nk eskem tu... :)

Dia kata oke...nanti kita cr k....(dalam ati aku duk berkata...tk kira ape cara skalipun..aku akn dapatkn eskem tu aritu gk) and bila nmpak jek pakcik eskem yg nek moto lalu jek...aku terus la bersore...cepat tanya kt pakcik tu...ade tk eskem pisang...hahaha...ngalahkn budak pmpuan tadi lak perangai aku ni...bila pakcik tu kata ade jual...and namanyer Banana Split...terus muka aku berseri2 cam dapat cincin diamond...tk sabar nk makan eskem tu...pakcik tu jual rm1.50...and bila aku mkn eskem tu...mmg menjadi cam bdk pmpuan td mkn...ade belahan cam ala-ala kulit pisang gitu...aku beli eskem yg kulit kaler kuning....yang tu perisa vanila bersalut ngan jeli perisa anggur...shedappp...


sebelum dikupas kulitnyer...

And td wktu aku lunch..aku g la singgah kedai sblh opis tu...rupanye kedai tu pun ade jual eskem ni la...rege dia rm1.00 jek....rupenyer pakcik kelmarin aku beli tu mmg amik untung giler2 la...so ngan rege yg murah tu mmg aku tk lepaskn peluang la..aku beli yg kaler ijau lak...yg tu perisa vanila gak tp bersalut ngan jeli perisa mangga....shedappp gk...


beginilah rupanye bile kulit dh terbuke tp eskem vanila dia dh kena ngap la skit...hehehe :)

menarik kan x penah kot dibuat org yg eskem buleh bukak mcm pisang nie...silap2 hari bulan nanti, msti ade eskem bentuk ladybug plak!!!ahahaha =)
but nice try....

1 comment: