About Me

My photo
Aloha! I'll do what makes me happy...be with who makes me smile..laugh as much as i breathe & love as long as i live....

Tuesday 7 June 2011

MengHitunG haRi....

Assalam sumer...


Arini dh hari ke-7 kita sumer menjejakkan kaki di bulan Jun 2011 kn...ini bermakna tk sampai 2 mggu lg, aku akan bertukar status menjadi....heheheheh korang sumer ingt ape?jd isteri orang ke?heheheh bukan la...aku akan menjadi seorang pelajar kembali..hehehe...


Aku wt part time study..amik jurusan Bachelor Human Resource...so mybe dlm mggu dpn result exam aku for last sem akan kuar ar....huarrgghhhh risaunyer...hopefully yang terbaekkkk.....doakan yer...so this coming sem...aku akan masuk semester 4...so ade lg 2 thn lebih lg utk aku graduate as a Bachelor holder....horrayyyy....moga2 dipermudahkan segalanyer sehingga aku graduate....





Aminnnn.....

No comments:

Post a Comment